India ontdekken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu India ontdekken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu

India ontdekken

Door: Peter/wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilhen Peth

04 Februari 2014 | Nederland, Zevenaar

het begint er nu om te spannen .nog maar een paar dagen en we zijn onderweg naar India. De koffers zijn bijna gepakt. Nog wat laatste spullen in de grote koffer en de rest in de handbagage en goed letten op het gewicht en dan kunnen we op reis. Peter brengt ons vrijdagmorgen vroeg naar Schiphol , nadat we eerst Hennie en Theo opgehaald hebben en dan vliegen we om 13.15 uur richting onze bestemming en wel Delhi. We verheugen ons alle vier op deze reis en zijn zeer benieuwd naar onze bevindingen.

• 05 Februari 2014 - 06:27

Willem En Anny Zweers:

Wilma en Peter en Henny en Theo,heel veel plezier in India.
    Geniet er van.

Groetjes van de buren

• 05 Februari 2014 - 08:31

Bert:

Spannend hoor zo'n reis. We wensen jullie een voorspoedige reis.

• 06 Februari 2014 - 23:09

MaNiRe:

Wij wensen jullie een goede reis en heel, heel veel plezier. Geniet ervan, jullie hebben het allemaal verdiend.