Jaipur kort vervolg - Reisverslag uit Jaipur, India van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu Jaipur kort vervolg - Reisverslag uit Jaipur, India van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu

Jaipur kort vervolg

Door: wilma/peter

Blijf op de hoogte en volg Wilhen Peth

25 Februari 2014 | India, Jaipur

Jaipur, kort vervolg 22-02-2014
's Avonds na het diner ,hebben we thee en koffie gedronken op onze kamer en daarbij weer een stuk van de taarten opgegeten.We wilden wel weer eens een spelletje doen en hebben dus maar weer eens sequence gespeeld.. We ( Hennei en wilma)hadden geen zin om iets aan ons verslag te doen en om 1/2 elf zijn we lekker naar bed gegaan. Theo heeft nog wel zijn nieuwe overhemden gepast en wat bleek: die metb de korte mouwen was perfect, maar die met de lange mouwen bleek niet te kloppen, want de mouwen waren te kort.we moeten moregn voordat we oppad gaan ,dus eerst maar naar die textielfabriek.

Wilhen Peth

Wilma, Peter gepensioneerd,werkten allebei vroeger in de gezondheidszorg. Hennie en Theo houden van reizen, binnen en buiten Europa.

Actief sinds 12 Jan. 2014