India ontdekken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu India ontdekken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Wilhen Peth - WaarBenJij.nu

India ontdekken

Door: Peter/Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilhen Peth

26 Januari 2014 | Nederland, Zevenaar

De voorbereidingen naderen hun slotfase ,want over amper 2 weken is het zover, dan zijn we reeds in India en wel in Delhi. De visa zijn na veel geharrewar en een 3-tal reisjes naar Den Haag dan eindelijk in ons bezit.
Het ziet er vreemd uit zo'n visum voor India. De vliegtickets ontvangen we 1 dezer dagen , evenals de instapkaarten. Marga zorgt hiervoor en dat kan ze zeer goed. We moeten nog wat spullen inslaan, zoals wetties en rietjes. Dat was ook een tip van Marga, omdat het serviesgoed niet altijd even schoon is , daar in India. Dus dat doen we dan maar! Verder moeten we natuurlijk nog de koffers pakken, maar dat moet goed gebeuren , omdat je bij de interne vluchten maar 15 kilo bagage mee mag nemen. Dat is buiten de handbagage om dan.

• 28 Januari 2014 - 09:45

Bert En Ria Dibbets:

Geweldig dat de reis spoedig gaat beginnen ondanks de hindernissen. We wensen jullie een goede en veilige reis en veel reisplezier in India.